دکتر سلطانی فر در مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور مطرح کرد؛جامعه ورزش دولت را تنها نخواهند گذاشت / روند تاریخ سازی ورزش ایران ادامه پیدا خواهد کرد

دکتر سلطانی فر در مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور مطرح کرد؛جامعه ورزش دولت را تنها نخواهند گذاشت / روند تاریخ سازی ورزش ایران ادامه پیدا خواهد کرد
دکتر سلطانی فر گفت :امروز جامعه ورزش با صدای بلند إعلام مَی کنند که بر عهدی که از ابتدا با دولت بسته اند ، ایستاده اند و هیچ قدرتی نمی تواند انها را از هدفشان باز دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حضور رئیس جمهور إظهار داشت :خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق دیدار قهرمانان این سرزمین با رئیس جمهور عزیزمان محقق شد ، توفیقی که بهانه اش ماه پربرکت رمضان است ماه عشق و بندگی که برای ورزشکاران یاداور مولای بی همتایشان علی (ع) است ، أو که پهلوان میدان ها ، دستگاه تهیدستان و یاری بخش دردمندان بود او که همچنان یاریگر ما در میدان های سخت است و ذکر "یا علی مددش" همچنان در میدان های ورزش طنین انداز است .
دکتر سلطانی فر ادامه داد: امروز جامعه ورزش آمده اند تا با صدای بلند إعلام کنند ؛ بر عهدی که با ایشان بسته اند ایستاده اند ، آمده اند بگویند هیچ قدرتی نمی تواند آن ها را از هدفشان باز بدارد؛ آن ها هیچ زمانی به إنذاره امروز برای افتخار آفرینی در میدان های بزرگ آماده نبوده اند انها از تبار مردمی هستند که سختی ها را به زانو دراورده و اراده پولادینشان زبانزد جهانیان است . آنها با درد بیگانه اند ، چرا که برای مردم ، سرزمین و پرچمی مبارزه می کنند که بدعهدی و بد اندیشی دشمنانش را نه تنها امروز که در طول تاریخ به چشم دیده اند و باور دارند .ملت ایران همچون گذشته با سربلندی و افتخار از گردنه های سخت تاریخ گذر خواهد کرد و هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت ، آرامش و ثبات ملت و این مرز و بوم شود.
وزیر ورزش وجوانان حمایت های دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور را باعث سرعت درمسیر پیشرفت دانست و تصریح کرد : افتخار افرینی قهرمانانمان که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان رقم مَی خورد ، هر روز در رشته های مختلف به گوش مَی رسد و به لطف پروردگار و به واسطه حمایت های دولت پیروزی ها و موفقیت های پی در پی ورزشکاران کشورمان در میادین مهم بین المللی، ورزش را به نماد امیدبخش و هویت ساز برای ملت ایران تبدیل کرده است .
دکتر سلطانی فر با اشاره به اتفاقات قابل توجهی که در عرصه ورزش ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ داده است ، تصریح کرد:نتایج تیم ملی فوتبال ایران در مسیر راهیابی به جام جهانی که با اقتدار و برای دومین دوره متوالی رخ داد ؛ پنج ستاره شدن فدراسیون فوتبال به عنوان تنها کشور جهان توسط فیفا ؛صعود تیم های استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اسیا ؛ قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در دو دوره متوالی ؛ مقام سومی تیم های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی در رقابت های قهرمانی جهان ؛ قهرمانی تیم های ملی وزنه برداری و ووشو در رقابتهای جهانی همچنین قهرمانی تکواندو در رقابت های جام جهانی و قهرمانی های متعدد در رشته های ژیمناستیک ، تیراندازی ، تنیس روی میز جودو ، کارته ، اسکواش و ..... گوشه ای از افتخار افرینی ورزشکاران ایران إسلامی است که ما و همگان را به فردای روشن ورزش کشور امیدوار کرده است .
وزیر ورزش و جوانان گفت : این موفقیت ها در حالی رخ می دهند که روند تاریخ ساز موفقیت ورزشکاران ایران از کسب مدال های رنگارنگ در مهمترین رقابت بین المللی پیش رو یعنی بازی های اسیایی و پاراسیایی ٢٠١٨ جاکارتا خبر مَی دهد ادامه پیدا خواهد کرد و یقین داریم ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی حضور قدرتمندانه خواهند داشت و نماینده شایسته ای برای ایران خواهند بود.
دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش اهمیت ورزش همگانی را مورد توجه قرار داد و إظهار داشت :دغدغه رئیس جمهور محترم برای توسعه ورزش همگانی اولویت وزارت ورزش و جوانان است بطوریکه ٢ هزار و سیصد خانه ورزش روستایی تشکیل شده است از طرفی پیشبینی مَی کنیم که تعداد ورزشکاران در رویدادهای ورزش همگانی در پایان فعالیت دولت نسبت به ابتدای دولت پنجاه درصد افزایش خواهد داشت .
وزیر ورزش و جوانان حرکت پرشتاب دولت تدبیر و امید که از سوی بانوان ورزشکار و افتخار افرین اغاز شده است را یکی دیگر از توفیقات دولت تدبیر و امید دانست و توضیح داد : خوشبختانه با پیگیری های انجام شده موانع حضور دختران إیرانی با حجاب إسلامی به حداقل رسیده و زمینه برای افزایش رشته های ورزشی بانوان فراهم شده است و پذیرش حضور بانوان ایران در رشته بسکتبال بعد از ٣٨ سال رخ داد.
دکتر سلطانی فر قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی اسیا ، کسب عنوان بروتین ورزشکار معلول تیراندازی با کمان جهان در سال ٢٠١٧ توسط یک بانوی ورزشکار إیرانی ، کسب مدال جهانی برای بانوان در مسابقات جهانی تکواندو و موفقیت تیم ملی کاراته بانوان در رقابت های قهرمانی اسیا را بخش کوچکی از افتخار افرینی بانوان قهرمان در ماه های اخیر عنوان کرد .
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت : بار دیگر به نمایندگی از جامعه ورزش از نگاه مثبت و حسن نظر رئیس جمهور محترم نسبت به توسعه فعالیت های ورزشی تقدیر مَی کنم . بی تردید ورزشکاران ، مربیان، داوران و همه دست اندرکاران ورزش کشور همچنان با اراده و اشتیاقی وافر دکتر روحانی را در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور یاری کرده و دولت را تا تحقق کامل أهداف تبیین شده تنها نخواهند گذاشت.

۱ خرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.