دکتر صالحی امیری: ورزش برگ برنده دولت مردان و رییس جمهور است

دکتر صالحی امیری: ورزش برگ برنده دولت مردان و رییس جمهور است
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزش مجموعه ای از سرمایه های انسانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: ورزش در حوزه دیپلماسی نیز برگ برنده دولت مردان و شخص رییس جمهور است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید رضا صالحی امیری در مراسم تجلیل رئیس جمهور از قهرمانان ورزشی خطاب به دکتر روحانی گفت: از زبان این قهرمانان می گویم که این عزیزان قلبا به شما علاقه مند هستند.
وی ادامه داد: در مسیر سخت و پر تلاطم که کشور مواجه شد، با تدبیر حداکثری، درایت و هوشمندی کشور را اداره می کنید و ما هم به همراه قهرمانان این وعده را می دهیم که امید را برای کشور به ارمغان خواهیم آورد.
رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: امروز ورزش کشور در شرایط استثنایی و نادری قرار گرفته و اتحاد و همدلی و یکرنگی چهارگانه بین دولت، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیونهای ورزشی به همراه قهرمانان ورزشی باعث شده مسیر حرکت به سمت قله های تعالی ورزش با سرعت زیادی طی شود.
وی افزود: این وعده را از طرف قهرمانان عزیز می دهم که برای کسب قله های افتخار ورزشی از همه توان، قدرت و غرور خود استفاده می کنیم تا لبخند را به لب مردم بنشانیم.
دکتر صالحی امیری با بیان اینکه دولت با تمام مشکلات خود به حوزه ورزش توجه ویژه داشته، افزود: در مقایسه با سایر دستگاه ها، دولت و سازمان برنامه ریزی کشور توجه ویژه ای داشتند و از این بابت تقدیر و تشکر می کنم.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزش مجموعه ای از سرمایه های انسانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: ورزش در حوزه دیپلماسی نیز برگ برنده دولت مردان و شخص رییس جمهور است. ان شاءالله رییس جمهور و دولت در این مسیر سخت و دشوار موفق باشد.

۱ خرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.