تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان هندبال با حضور زوران کاستاراتوئیچ سرمربی جدید تیم ملی در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان هندبال با حضور زوران کاستاراتوئیچ سرمربی جدید تیم ملی در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی هندبال بزرگسالان زیر نظر کادرفنی این تیم و در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی هندبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از 24 اردیبهشت‌ماه و با 24 بازیکن منتخب لیگ داخلی ایران آغاز کرده‌اند، صبح امروز و با حضور زوران کاستاراتوئیچ سرمربی 52 ساله و اهل مقدونیه این تیم، در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.
ملی‌پوشان هندبال، صبح‌ها زیر نظر ناصر پیروردی‌زاده مربی بدنساز تیم ملی هندبال به تمرینات بدنسازی پرداخته و بعد‌از‌ظهرها با هدایت زوران، در تالار فدراسیون هندبال به تمرینات فنی و تاکتیکی هندبال می‌پردازند.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کادرفنی، اردونشینان تیم ملی هندبال که بعدازظهر امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم برگزار می‌کنند، از روز دوشنبه هفتم خرداد ماه، دومین مرحله از اردوهای خود را به مدت یک هفته در تهران پیگیری خواهند کرد.
در ادامه و پس از مشخص شدن بازیکنان منتخب و برتر این دو اردو و همچنین اضافه شدن لژیونرهای هندبال ایران، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی هندبال با حضور نفرات اصلی و طی پنج مرحله اردو تا بازی‌های آسیایی جاکارتا پیگیری می‌شود. همچنین ملی‌پوشان هندبالیست، دو هفته پیش از آغاز بازی‌های آسیایی، جهت برپایی اردویی مشترک و انجام بازی‌هایی دوستانه به کشور قطر اعزام خواهند شد.
اردونشینان تیم ملی هندبال را این ورزشکاران تشکیل می‌دهند: علی رحیمی، میلاد مسائلی، مجتبی حیدرپور، مهدی موسوی، بهرام رستمی، مهرداد صمصامی، سلامان بربط، سعید برخورداری، محمدعلی قاسمی، حسین صالحی، محمد سیاوشی، فرزاد رستمی، یاسین کبیریان، مجتبی کرمیان، امین کاظمی، فرهاد شفیعی، عباس اسدزاده، علی مهدی‌زاده، شهاب صادق‌زاده، جلال کیانی، میثم نوروزی، وحید مسعودی، سعید پورقاسمی، کامیار طاهری، مهدی بیجاری و احسان ابویی.
همچنین اسامی کادرفنی و سرپرستی تیم ملی هندبال به شرح زیر است:
تیمور درزآبی (سرپرست)، زوران کاستاراتوئیچ (سرمربی)، ناصر پیروردی‌زاده (مربی بدنساز) و علی بخشی (فیزیوتراپ و ماساژور).
مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، طی روزهای 22 مرداد لغایت 9 شهریور برگزار خواهد شد.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.